Spring naar content

Letselschade en corona lockdown

48b355e80d75b1675e28f5d2255e9338_87bd7bfd26e54ce4d3b1fb8641562f61

Wat kun je als letselschade slachtoffer verwachten van je belangenbehartiger in deze tijd?

Ons kantoor is gewoon bereikbaar via telefoon en mail en een deel van onze medewerkers is op kantoor aanwezig. Anderen werken thuis maar van wege de digitalisering is dat geen belemmering om zich voor de volle 100% in te zetten voor onze cliënten.

Wij zien onze cliënten tijdelijk niet fysiek. Dat vinden we jammer want dat geeft toch altijd een vollediger beeld van waar een slachtoffer tegenaan loopt. Wel kunnen we bellen en beeldbellen via verschillende media, zodat we voldoen aan de RIVM richtlijnen en toch zo goed mogelijk contact met u kunnen leggen. Het is niet ideaal maar het beste binnen de mogelijkheden die er zijn.

Ook is het geen bezwaar om een nieuwe zaak aan ons voor te leggen. Daar hoeft u niet voor te wachten tot de crisis voorbij is. Graag helpen wij u om, zeker in deze tijd waarin mantelzorg en hulp lastiger dan normaal te regelen is, niet alleen de financiële maar ook praktische zaken geregeld te krijgen. Juist nu kan de bijstand van een deskundige net het verschil maken.

In lopende letselschadezaken is de praktijk dat behandelingen en trajecten met arbeidsdeskundigen, expertise onderzoeken en revalidatietrajecten worden uitgesteld. Waar mogelijk vinden via conference call groepsgesprekken plaats met deskundigen, vertegenwoordigers van de aansprakelijke partij, het slachtoffer en de advocaat. De voortgang en de knelpunten kunnen dan onder de aandacht blijven en waar mogelijk ook aangepakt. We proberen zo de vertraging in elke zaak zo minimaal mogelijk te houden.

Heeft u vragen, ook als u nog geen letselschade advocaat heeft, bel of mail ons dan. De letselschade advocaten van ons kantoor, Ed Klungers, Iris Degenaar en Mona de Vries-Meijer staan voor u klaar.

WhatsApp chat